Хіпстери — представники нового покоління молоді

Історія

 Слово «хіпстер» виникло разом із самою субкультурою наприкінці 40 – х. Воно утворилось від hip (англ.) – щось по типу «бути в темі». Перші хіпстери намагалися забути про воєнне минуле і не думати про майбутнє. Мріяли про легалізацію легких наркотиків і сексуальну революцію, намагалися жити одним днем. У 60 – х роках субкультура майже зникла, але наприкінці 90 – х знову почала відроджуватись. Щоправда, з тих часів хіпстери трохи змінились : менше ідеології, більше уваги зовнішньому вигляду. 

 Сьогодення

 Зазвичай, субкультури об’єднує певне сприйняття світу або захоплення : хіппі прагнули вселенської любові і миру, готи — смерті й розплати, анімешники живуть японськими мультами. А хіпстерів ХХІ століття єднає зовнішній вигляд. Вони судять про людей за їхнім одягом та «коефіцієнтом популярності». Тупо слідують інформації, яку прочитали у модних журналах та на Інтернет ресурсах. Хіпстери не мають власної думки і не намагаються її формувати. Це їм не потрібно. На всі важливі запитання відповість Google.

У «справжнього хіпстера» є певний перелік речей, які він возводить у ранг культових. І не важливо, потрібні вони йому чи ні, головне, що вони в моді, а відповідно і їх власник. Ось речі першої необхідності хіпстера :

 Вузькі джинси. Хіпстери носять джинси лише моделі «скіні» і не визнають ніяких інших.

 Окуляри в кольоровій пластмасовій оправі без діоптрій. Не важливо яка пора року чи погода на вулиці, у поважного хіпстера завжди мають бути окуляри. Вони можуть бути на голові або просто лежати в сумці. Головне не практичність, а наявність.

 Футболка з принтом. Найчастіше це зображення старих рок-груп або звичайні геометричні фігури. Критерій — щоб було яскраво.

 Ломограф. Це надзвичайно популярний колись плівковий фотоапарат. Зараз вони рідкість на ринках, тому наявність такого атрибуту явний плюс його власнику. Вони фотографують все  без розбіру. Вулиці, власні окуляри, кеди, своїх друзів, безпритульних і вважають це великим мистецтвом.

  Moleskine. Блокнот із дерматину на резинці із середньою вартістю EUR20. Хіпстери записують туди власні думки, вірші, симфонії, відкриття. До цієї марки блокнотів їх вабить історія, адже подібними у свій час користувались Сартр, Пікассо, А. С. Куракін, Ван Гог, Аполлінер, Матісс, Гертруда Стайн, Хемінгуэй. Існує  Moleskine для музикантів – з нотним станом для журналістів  — з розкадровкою, кишеньковий альбом і просто записна книжка. Усього більше двох десятків видів.

 Айпод/Айфон/Макбук. Ця субкультура надає перевагу «ябло – техніці» Бо вона популярна і на пряму зв’язана з Нью — Йорком. Містом – ідеалом кожного хіпстера. Хіпстери купують, навіть поламану техніку. Функції ролі не грають. Головне марка.   

 За віковою категорією це люди віком від 16 до 23 років. Їм подобається збиратись у вінтажних кафешках й обговорювати журнали, моду, фешн – новинки та людей. Вони нічого не пропагондують і не вимагають від суспільства. 

Більшість представників цієї субкультури, зокрема в Києві, мріють стати журналістами, письменника, галеристами, фотографами й дизайнерами. Але найчастіше все це так і залишається в мріях. В основному, вони працюють у сфері послуг : офіціантами, консультантами в магазинах, книгарнях.

 Аня Кудрявцева 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*